Sådan er det at være mekaniker hos os

Hør mere om, hvordan det er at være mekaniker i videoen nedenfor. Husk at tænde for lyden!

Som mekaniker i Nielsen Car Group bliver du en del af en af Danmarks største bilkoncerner.

Vi er omkring 500 ansatte, der alle arbejder med biler i enten administrationen, salgsafdelingen eller på værkstedet, hvor du vil få din daglige gang.

Som mekaniker har du sammen med dine kolleger ansvaret for, at værkstedet leverer topkvalitet og at reparationer og service kører så effektivt og glidende som muligt.

Som mekaniker i vores koncern nyder du godt af en række fordele:

Alsidig hverdag med kompetente kolleger
Som en del af Nielsen Car Group får du ikke lov at holde dig for dig selv.  Vi forventer, at du er en holdspiller, som er med til at spille både dine kolleger og dig selv bedre. Du kan både forvente masser af sparring, kollegial hygge og faglig udvikling, og du skal også kunne tage en for holdet, når det er nødvendigt.

Sammenhold, knowhow og vidensdeling
I dagligdagen lægger vi stor vægt på at skabe et godt sammenhold og et godt arbejdsklima i alle vores butikker. Samtidig vil du mærke styrken i, at du får en stor familie at sparre med og at der er gemt en masse knowhow og erfaring i hele koncernen. Derfor nyder vi godt af at dele erfaringer med hinanden på tværs af husene, når det giver mening.  

Altid opdateret med det nyeste udstyr
Hos os kan du forvente, at vi har det nyeste og mest moderne udstyr til at løfte opgaverne. Vi har både Danmarks største værksted men også nogle af de mindre. Men størrelsen betyder jo ikke alt og uanset hvad, vil du opleve et strømlinet værksted, hvor vi er effektive og bruger tiden fornuftigt men samtidig har tid til at stoppe op og tænke over, om nogle ting måske kunne gøres anderledes.

Digitalt fokus
Med flere og flere hybrid- og elbiler på liftene sætter det større krav til håndteringen af alt fra stærkstrøm til softwareopdateringer. Vi er også meget opsatte på at udnytte alle de digitale muligheder. Derfor laver vi blandt andet videotjek ved servicebesøg som sendes direkte til kunderne, så de kan se for dem selv om bilen trænger til nye bremser, eller en udstødning er gennemtæret. 

Videreuddannelse og udvikling
Vi lægger vi vægt på, at du har mulighed for at udvikle dig og har alle kompetencer til at følge med udviklingen. Derfor får du løbende efteruddannelse og relevante kurser, og har du lyst og mod på at avancere inden for vores egen koncern, er der masser af muligheder.